Tajlandia #2

Hejka,

Wiec dzisiaj wracamy do was z kolejnym postem z serii Tajlandia. Jak już mówiłem seria będzie składać się z trzech postów.

W tym poście omawiamy drugie środowisko pięknej Tajlandii czyli…dżunglę. Jest to miejsce, gdzie żądze przejmuje natura. Aby dobrze poznać dżunglę  postanowiliśmy,że w niej zamieszkamy. W tym celu udaliśmy się do miejscowości Khao-Sok. Ale spokojnie nie byliśmy amatorami i nie rozbiliśmy namiotu w jej środku tylko udaliśmy się do hotelu w samym jej środku. Był to hotel Art’s Riverview Hotel. Nazwa „Riverview” ma coś w sobie, ponieważ kiedy wchodzimy na recepcje naszym oczom ukazuje się piękna rzeka. Na tej rzece możemy wybrać atrakcje hotelowe takie jak np. Tubing. Czyli nic innego jak spływanie w dół rzeki na pontonach potocznie zwanych oponami.

Dodatkową atrakcją hotelu są napady małp. Tak, dobrze przeczytaliście , napady małp. Z tego powodu, że jesteśmy w dżungli musimy liczyć się z tym że nie żyjemy w niej sami , ale spokojnie jeżeli nic nie będziemy robić małpom to one nic nie będą robić nam.

Znalezione obrazy dla zapytania małpy tajlandia dżungla

Wiec powiedzmy jeszcze trochę o atrakcjach jakie można zaznać w khao-sok  jeżeli chcemy zobaczyć na prawdę piękne miejsca, których nie zobaczyliście nawet w żadnych filmach przyrodniczych i daje Wam słowo, że takich miejsc nie widzieliście to musicie zapisać się w hotelu na profesjonalne zwiedzanie dżungli z przewodnikiem. Wtedy przewodnik zabiera Was autobusem do portu i płyniecie około 1,5 godziny łódką do innej bardziej fascynującej dżungli. Pod koniec wycieczki zmierzacie do jaskini, która jest na prawdę wielka.

To był już drugi post z tej serii, mamy nadzieję, że Wam się spodobał. Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o tej serii?